BitterSweet Memories



oky ... title for today ---> merapu =,='
Tuesday, March 6, 2012 | 11:03 PM | 0 comments






seperti yang di janji kan .. i kena kasi mandi i punya blog ... bawak pergi main ... kami bermain dengan gembira sekali ...kami jalan jalan makan angin .... makan angin perot masuk angin ... masuk angin keluar asap ... keluar asap dari serombong asap dekat rumah jiran sebelah ... jiran sebelah sangat baik ... sangat baik dengan saya ... dengan saya dan family ... family saya pun baik dengan jiran sebelah rumah .... sebelah rumah saya ada kebun ... kat kebun ade sayur ... sayur memang saya tak suka .. tak suka makan sayur ... tapi saya masak sayur ... masak sayur kangkung ... kangkung beli kat pasar ... pasar jauh sikit dari rumah saya ... dari rumah saya kena naik car nak pegi pasar ... pegi pasar beli ayam , udang , ketam , sotong , bawang , ikan ... ikan macam macam ikan .. ikan yu , ikan paus , ikan jerung .... jerung makan orang ... orang sekarang gila duit ... duit itu penting ... duit tak penting sebab ibadat kepada ALLAH S.W.T lagi penting .... end of my story morey ... tenkiu ...... ^^




Older Post | Newer Post

The HOt Person



husna atie baharim


welcome to my blog ^^ everybody make a mistake right !!!... nobody in the world is perfect included me ... hihi... and now you step into my blog .. if have some lack in my blog and sometimes my typing and my word is not to good... forgive me because i'm new in bloging ... nice to meet you ... have a nice reading ^^ ;)

The Navi

••► The Hot Me

••► The Stuffs

••► Speak & Darlinks

••► Entry

Big Thankies

Skin Made By: Nana Asha
Backgrounds and Header: Made By Nana Asha

!