BitterSweet Memories



korang i nak pegi holiday
Friday, March 9, 2012 | 2:42 PM | 0 comments






weeeee... yahooooooo ... best best .... tak sabar nak pegi holiday gan family *excited ^^... tapi sayang my brother gan my sister tak follow sebab mereka tak cuti ...
mau tau tak why saya excited gile gile nak pegi holiday ??? nak tau tak ??? erm ... kalau tak nak tau pun saya tetap bagi tau and yang nak tau pon saya akan bg tau... hahaha ... baik tak payah tanye nak tau ker tak kan kan ... hehe ... excited gile .. paham paham jer lar ... dengar sini saya nak bagi tau nie ... bukak mata luas luas ... baca betol betol ... eja betol betol ... oky kite start story ek ... sebab saya excited gile gile nak pegi holiday sebab saya nak lepas semua tension kat hati nie ... yang bertakung ... yang bertandang ... yang menerpa ... yang menghampiri ... yang baru nak merisik tuk masuk dalam hati ... yang dah stay forever pun ade kat hati nie ha ... semua to saya nak buang jauh jauh .... walaupun tak jauh mane pun ... buang kat malaysia jer pun ... tapi sekurang kurangnye saya dapat buang segala bagai yang ade kat hati nie kan kan .... ooppss ... korang mesti fikir gambar kat atas nie tempat sya pergi holiday kan kan ... fikiran korang amat bercanggah .. sebab itu hanya gambar hiasan sahaja ... saya just pergi holiday kat perlis jer pun ... x jauh ...penang ker perlis ... dalam malaysia jugak kan kan anak anak ... hahaha ... time holiday to saya nak shopping habis habisan .... yyyeaahhhh ^^ ... pastu kita cuci mata sikit ... hahaha ... *gataiiiiiiiii bebeno ... huahahaha :0 ...





nanti nanti kalau umur panjang and ade peluang saya nak pergi sabah .... mau daki gunung kinabalu ^^ .. pastu saya nak jerit kuat kuat bila dah sampai kat atas gununh kinabalu to ...
one day saya akan sampai jugak kat dekat sabah and daki gunung kinabalu ....
just wait and see oky ^^












Older Post | Newer Post

The HOt Person



husna atie baharim


welcome to my blog ^^ everybody make a mistake right !!!... nobody in the world is perfect included me ... hihi... and now you step into my blog .. if have some lack in my blog and sometimes my typing and my word is not to good... forgive me because i'm new in bloging ... nice to meet you ... have a nice reading ^^ ;)

The Navi

••► The Hot Me

••► The Stuffs

••► Speak & Darlinks

••► Entry

Big Thankies

Skin Made By: Nana Asha
Backgrounds and Header: Made By Nana Asha

!